Klachten over de praktijk

Geschreven op 21 June 2017 door Huisarts H.W.A.J. Garretsen

Wij willen ons werk graag professioneel uitvoeren en vinden het belangrijk dat u ons vertrouwt. Natuurlijk is het mogelijk dat u geen goed gevoel heeft na een contact met onze praktijk. U vindt bijvoorbeeld dat u niet serieus bent genomen of u heeft de praktijk niet goed kunnen bereiken. Wij willen dat dan graag zo snel mogelijk weten, zodat wij het met u kunnen bespreken en zo nodig verbeteringen kunnen doorvoeren. Dit kunt u doen door het klachtenformulier in te vullen en in te leveren bij één van onze medewerkers. Onze praktijk neemt uw klacht dan in behandeling. U kunt via de balie een klachtenformulier opvragen of via het contactformulier. Uw huisarts of een andere medewerker kan u bellen ter verheldering van uw klacht. Daarna geven we schriftelijk een reactie op uw klacht. Wij streven ernaar om uw klacht uiterlijk binnen een maand in behandeling te nemen en samen met u af te ronden. Bent u daarna nog niet tevreden, of wilt u uw klacht liever niet met onze praktijk bespreken? Dan kunt u altijd een klacht indienen bij meldpunt Cliëntenbelang Amsterdam, telefoon 020-75 25 100 (bereikbaar tijdens kantooruren) of via www.clientenbelangamsterdam.nl.

terug naar nieuwsoverzicht«